lidsheim Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 hei.. jeg har nå veldig lyst på mer lyd i touringen min, og ved det lurer jeg på hva som må til for å koble til bassere og forsterkere?? får jeg koblet signalkablene bak på den originale spilleren, eller må jeg fjerne alt det som er der og sette inn ny uoriginal spiller??? noen som har tips?? jeg vil jo helst ikke fjerne det som er der, for dette er med integrert telefon og sånn som er i bruk.. hehe __________________ Siter 07 Skoda Octavia 1.9 TDI Stv 04 Toyota Hiace 4wd 01 Renault Laguna 1.6 16v / 95 VW Golf 1.8 Cab 91 VW Golf 1.8 GLI Cab / 83 Bmw E30 Baur Cab 53 T1 oval (o\_/o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Legg den i riktig del av forumet. Får bedre hjelp da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg