Laffekake Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 så d er rundt 6" i bakdøra ???????? flere som har peiling på dette ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 la opp anlegget i bilen min i går.... lettere jobb med bilen har jeg ikke opplevd :D:D:D latterlig enkelt ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg sliter!!! Hvordan får jeg trekt høytalerledning til dørene? Ledning-bunten som er der allerede svinger seg jo så mye at det er umulig å tre ledningen gjennom der. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 la opp anlegget i bilen min i går.... lettere jobb med bilen har jeg ikke opplevd :D:D:D latterlig enkelt ! Hvor store høytalere har du i bakdøra? Har målt selv, og ser nesten ut som jeg får plass til 6,5" Focal Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg har da gjort det kunststykket å stikke hull på membran på mine Sonly Xplod høytalere under montering i min 850 Sedan. det er i hattehylla. Lagde adaptere under hattehylla for å få skrudd de oppi pga de var for store til å ha nedi. Noen som veit hvor store det er der originalt? Eller om jeg kan gjøre noe med membran? Det satt ikke høytalere i bilen når jeg kjøpte den.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 så d er rundt 6" i bakdøra ????????flere som har peiling på dette ? Får inn 5 1/4 foran, og 6,5" bak med litt mods av høytalergittret mener jeg å huske.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Får inn 5 1/4 foran, og 6,5" bak med litt mods av høytalergittret mener jeg å huske.... Da skal man modde mye. Riktignok er Peerless-elementene mine preget av veldig stor ramme utenfor elementet, men 6,5" da gitt... Må lage nye hull til skruene da eller? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Da skal man modde mye. Riktignok er Peerless-elementene mine preget av veldig stor ramme utenfor elementet, men 6,5" da gitt... Må lage nye hull til skruene da eller? Bort med plastramma bak, som ligner en kasse til elementet, og nye skruehull ja, og jeg brukte smeltelim for å feste gittret, da jeg mått ta bort "festeklipset". Tror det var boston acustics element jeg brukte bak...... Eller var d alpine??? Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 da er det nok 5.25" det skrives ;) jeg blåste ene høytaleren i bakdøra i dag :Ptenkte og bytte alle 4 med en gang!.. noen anbefalinger av element jeg kan putte inn.? Weiru'n Pioneer <3 Billig og bra! Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg