Gå til innhold

bilpriser

Ranger emnet

urquattro-island

Anbefalte innlegg

hei tenkte jeg skulle spörre litt, leste paa nettet naa at folk ligger i kö foran, biltilsynet. For og spare penger, er det ingen som synes at Norge er litt for jæ... avgiftssjuke?? Jeg mener naar skal det stoppe??

jeg har flyttet hit til island, og jeg kjöpte meg en touareg v8 bensin her om dagen, noe jeg aldri kunne gjort i norge takket være, den flotte stat og kommune... avgifter avgifter... er jo ikke snakk om annet.

Ok jeg ga 500 000.- for min touareg, med ALT utstyr. og hva koster den i norge 1,2kanskje.... sjukt. kjöpte og en s4 1992 mod i fjor og ga 23 000,- nkr. ströken.

spörsmaalet mitt er, er det ikke paa tide at noen setter igang og klager snart paa disse uhemningslöse avgiftene, paa bilene. Det er jo norges melkeku nr 1.

Er dere ikke enig??

4Rings to rule them all!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett, Ola Nordmann gidder ikke gjøre noen ting, går på jobb, betaler skatten og alle avgiftene sine, så syter han litt på forum og leser vg.no.

Ta. f.eks frankrike der de kom med et idiotisk lovforslag. Hva skjedde? Opptøyer, bilbranner, bomber og granater fordi de fant seg ikke i det. Hva gjør vi? Stemmer på et annet parti hvert 4. år og surmuler litt for oss selv hver gang avgiftsnivåene økes fra skyhøye til astronomiske.

Vi er vokst opp med at staten og onkel politi har alltid rett og det skal man ikke sette spørsmål ved, og nesten ingen vil forandre det.

Hvis alle pluttselig bare lot være å betale årsavgiften, eller ga faen i kjøre med skilt i det hele og store for å demonstrere hadde det nok blitt andre boller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider