Jon Arne Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ønsker å kjøpe brukte felger og senkesett til golf mk1. Helst old-school felger.. Noen som evt vet hvor en får kjøpt senk,old-school ting og andre deler nytt?? På forhånd, Takk! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 17" alu blir rått:) Har et sætt t salgs billi Intr??? send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Jeg har disse liggende..... ( prøve montert på min bil) Nesten helt nye sommerdekk... Bud? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Har noen omtrent ubrukte jamex fjærer og dempere til Golf 1. Er 60mm, mener jeg. Får dem for 1500 + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Cheron: råe felger,men har et par felger på g men din er på lista. Turbo_FB: Ja,høres greit ut..Pm noen bilder og korrekt info. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg