raz Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Emnetittel sier vell allt,blink lktene som skal sotes er de som sitter i 90 fangeren...Noen som kan hjelpe meg? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hvordan? Skru de ut og spray på sotespray fra f.eks. biltema eller lignende, ta flere lag så du ser hvor mørkt det blir i forhold til hvordan du vil ha det... kan like så godt spraye det på yttersiden av glasset, jeg gjorde det og det fungerte helt fint... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ok, mn får man dette godkjent eller skal jeg vente til jeg har vert på eu godkjenning?:P Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ames_white Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 du kan spørre en som er lakkerer om han kan sote di for deg brodern min sota mine baklykter med sort lakk som er tynna ut med tynner di ble perfekte som om man skulle kjøpt di orginal sota på den måten blir sotinga gjevn og veldig fin så det er mitt tips da:) spør en lakerer hva han vil ha for og sote lyktene Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 okei=) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Lite vits i å kjøre til Biltema og kjøpe lakk, når du kan kjøpe lykteglass til Golf 2 blinkers som er sotet skikkelig for lavere pris i samme butikken vel? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 kjøp heller blinklys som er tona. mye penere og koster ikke så mye heller. er litt jalla med lakka lys. men det er jo bare min mening da. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ikke bare di mening:-P Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg