Gå til innhold

Audi 2,5 tdi 2000 mod hjelp!

Ranger emnet

Fredcole

Anbefalte innlegg

Hei har et kjempeproblem som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med..

Har kjøpt handsfreekrybbe til min Audi originalt gjennom verksted. Pga eldre bil, var den nyeste mobiltelefontypen til det handsfreesettet som ligger inne i bilen en ericsson t630. Jeg har brukt t630 før, så hadde en liggende hjemme. Bestilte så tvillingkort til telefonene, en til t630 i bilen og hovedkortet til min w810.

Verkstedet byttet krybbe fra en gammel nokia, og jeg satt i telefonen. Ifølge intruksjonsbøker(som er svært mangelfulle) skulle det komme opp "telefone" på radioen osv. Ingenting skjer når jeg ringer ut, eller folk ringer inn bortsett fra at telefonen virker som "normal" telefon.

Det rare er at telefonen lader seg, så det må være forbindelse gjennom kontaktene. Jeg har forresten Audi Navigasjonssystem Plus.

Verkstedet hadde ikke peiling, og jeg har trålet utallige instruksjonsbøker både til telefon og navigasjon uten å finne noe.

Er det noen der ute som har noe kjennskap til hva dette kan være eller har en plass/løsning hvor jeg kan henvende meg å få hjelp?

Er villig til om så å betale hvis jeg får løst dette problemet!

Også: det er noen her som tilbyr original chipping fra Tyskland. dvs at jeg kan få 195 hester utav 150 som jeg nå har. Er det noen betenkeligheter ved dette? Ifølge verkstedet som gjør det, er alt bare fæst. De lover enorm forskjell og mindre dieselforbruk osv. Er det muligheter for at andre ting ryker lettere ved å gjøre dette?

Garantien er borte uansett, og jeg er klar over alle skatter og avgifter som må meldes og betales inn. Er det noen andre bakdeler?

Det ble mye spørsmål, men håper å få litt eksperthjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider