EvilBoner Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Har en alpine iva-d310r jeg skal selge. Dette er en multimediaspiller med motorisert touchskjerm. Med denne spilleren kan det også kobles til prosessor, noe jeg også selger. Spiller og prosessor kan selges separat. Ønsket pris er foreløpig satt til kr 10.000. Men bud kan bli akseptert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Har du en link til specs, bilder, og slikt kjapt for hånden? (gidder ikke google) :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Det gidder eg:D http://www.lydfabrikken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=20&category_id=11&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 12 000,- er jo det spilleren koster ny på Lydfabrikken :S Eller er denne prisen du kommer med inkl. prosessor? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilBoner Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Det er prisen inkludert prosessoren som koster 7000 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilBoner Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Nå med ny pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei. Hva vil du ha bare for selve spilleren, uten prosessoren? send gjerne en pm=) mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilBoner Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Kun multimediaspilleren ønsker jeg foreløpig 7000 for. Men bud aksepteres kanskje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg