Gå til innhold

Rockford Fosgate HE2 12" Bassere til salgs

Ranger emnet


Brækkdans

Anbefalte innlegg

Har 2 HE2 til salgs. 12"ere, dual coil. 800w pr.stk. Kan selges i grov orginal RF bandpasskasse. 2000,-

http://www.mosjoen-gatebil.com/medlemmer/gallery/RoarSeljevold?page=3

 

Mosjøen, Nordland. dragcar

 

Roar.seljevoll@monet.no

* 03 VW Passat TDI Highline

x 98 Mitsubishi Galant GLX

x 93 BMW 525 TDS Touring

x 93 Honda Accord Coupe

x 91 Audi Coupe 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det blir ikke så dyrt å sende bare elementene i posten..rundt 200,- Men skal kassen følge med.. da blir det villt. Å sende med tog innebærer stykkgods-greier med CargoNet..Dyrt. Ser du bor på steinkjer..Skal faktisk dit på heisatur på Søndag. Var du seriøst interessert?

* 03 VW Passat TDI Highline

x 98 Mitsubishi Galant GLX

x 93 BMW 525 TDS Touring

x 93 Honda Accord Coupe

x 91 Audi Coupe 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong1: Nei skal gå over til 10ere. Har kjøpt en 10" Alpine Type R. Det holder lenge nå..har fått Type X forran i bilen, og Focal bak, så nå satses det hardt på pen lyd. hehe vet ikke helt om Type R står helt i stil da men. Takker for interessen.

 

StigO: Subbene er i veldig god stand. Ingen fysiske skader eller merker. De er så vidt innspillt. De er alt for lite brukt. Kassen har slitasjemerker i hjørnene forran oppå. men langt fra hull. Du ser det bare i filten. De spiller meget bra. Det er jo en bandpasskasse, og det er vell det de spiller høyest med. De låter supert. Men når det gjelder forsterker kan du ikke ligge helt på "billigsida".. Anfefaler deg å bruke en RF-forsterker. De er krute. Sterke som bjørner uansett. =) Jeg har brukt en RF power 500.2 på disse. Meget bra. Så har du ikke skikkelig med forsterker kan du risikerer å bli skuffet...(å brenne subbene)..uten at jeg har hørt at noen har fått til det med RF-subber!??

 

I alle fall. er dette interessant, og jeg skal ta den med til steinkjer søndag, må jeg ha ett klart svar på PM i løpet av kveld, for å arrangere skyssen til den. =) Men det lar seg sikkert fikse i ettertid også.. Det er jo bare 4 timers kjør;)

* 03 VW Passat TDI Highline

x 98 Mitsubishi Galant GLX

x 93 BMW 525 TDS Touring

x 93 Honda Accord Coupe

x 91 Audi Coupe 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår