thxman Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 har en b230a motor med ettermontert turbo på, men no har clutchen takka for seg. har ikke peil på hvilken kasse jeg har men vet noen hvilken clutch jeg må bruke for at den skal tåle litt gøykjøring?? kjører med ca1 bars trykk nå. håper å få til litt mer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 oi har du fått den opp på 1 barstrykk nå? hvordan fikk du til det? kom det en expert å gjorde det etter 2 sekkunders titt under panseret? hehe jaja Bare å kjør på clutch å brems det! han kan alt om dette på volvo vettu kristian! han kan legge på sterkere belegg på den du har! hehe, sjønte noen ville gi seg etter "kremt" jeg "tuna" bilen din i går :P Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hehe..... skjønte d måtte komme ja.... hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg