jørn bergflødt Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Viet ikke om det bare er meg, eller om det har vært der hele tiden jeg har eid bilen, men det er noen rare lyder inne i klima anlegget mitt! Er vel sånn at spjel justerer seg automatisk inni der, når man trykker på de forskjellige knappene, men høres ut som om de ikke får bestemt seg lissom nå, det suser, og lager lyder hele tiden, sånn at du hører det i bakgrunn hele tiden lissom! Noen som veit, dette er jo samme som sitter i alle A3, A4 osv fra 96-2000 jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvis det suser kan det være for lite kjølemedie (gass, R134a) i klimaanlegget. Prøv å koble ut/inn kompressoren med AC/EC knappen og hør om det blir stille da.... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvis det suser kan det være for lite kjølemedie (gass, R134a) i klimaanlegget. Prøv å koble ut/inn kompressoren med AC/EC knappen og hør om det blir stille da.... ac og ec er ikke det samme.. mange som tar feil.. ac er air condition, ec economy Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 ac og ec er ikke det samme.. mange som tar feil.. ac er air condition, ec economyOg EC eller Economy betyr at man kobler ut air condition dukenukem :ass: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 ac og ec er ikke det samme.. mange som tar feil.. ac er air condition, ec economy Er fullt klar over dette. Ca 80% av våre kunder tar feil av disse. Poenget mitt var at du kunne bekrefte/utelukke om det var kjølemiddemangel som var årsaken, ikke at du betjente feil :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg