lillezilje Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg har en gammel mazda ståendes i garasjen hjemme som jeg skulle blitt kvitt. Det er en 92 model hvit 323 med 1,6 liters motor. Motoren har akkuratt passert 200 000, og er helt problemfri. Bilen har kun hatt en eier, stått i garasje og er pent behandlet. Den har noen små flekker rust.. og bagasjelokket er bulket (en vedstabel falt over, knuste ruten og lagde en del bulker) Selges til høystbydende Gi en lyd her eller på 98440969 om noen er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 bilder og ca pris er fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 bilder og ca pris er fint:) Ja.. skal komme med det i julen.. Har ikke noen bilder her akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 sånn.. nå hbar jeg lagt til bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 sånn.. nå hbar jeg lagt til bilder ..men ikke ca. pris. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hvor i Bergen bor du? Og ca. pris.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hvor i Bergen bor du? Og ca. pris.... Jeg bor på askøy.. men bilen står i garasje hos mine foreldre i øygarden. Jeg kan treffe dere på "halveien" om dere bor et stykke unna. Hadde tenkt meg rundt 15 000kr for den.. men prisen kan selvfølgelig diskuteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Sånn.. da var bilen solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg