Gå til innhold

Pioneer Avh-p6500dvd

Ranger emnet


monte

Anbefalte innlegg

When you are ready for in-car audiovisual, then the AVH-P6500DVD DVD AV headunit is a must. Tailored to Pioneer's new DVD Cyber Navi software, this component is actually a complete control centre with a built-in AV Master, digital AM/FM tuner and DVD player. The motorised, high-quality touch panel display lets you manage the entire system from audio and video settings to navigation commands with a simple tap on the screen. The easy-tounderstand Graphical User Interface guides you through the most advanced settings step by step.

 

The AVH-P6500DVD is compatible with the latest digitally encoded discs: DVD-Video, DVD-R/RW, VideoCD, CD-R/RW and MP3. Connect the DEQ-P7000 to your AVH-P6500DVD and transform your car into a multi-channel surround “cinema on wheels”! The handy Dual Zone function splits your entertainment space in two: you can listen to music up front while your rear seat passengers enjoy a different AV source, like a DVD film.

 

Solid state sound is guaranteed with Pioneer's high-quality MOSFET 50 amplifier and you can hook up external amps on the 3 Hi-Volt pre-outs or add a DAB tuner, TV tuner or multi-CD player to complete your in-car system. For extra convenience: the 10-character sub-display shows the audio-visual status when the touch panel display is closed.

 

 

Spilleren fungerer utmerket, men eneste feil er et tannhjul på skjermen.

Dette medfører at du må "hjelpe" den opp. For meg har dette ikke vært noe problem siden den altid står opp!

Dette er også noe som ikke koster all verden å fikse.

 

http://www.pioneer.no/no/products/archive/AVH-P6500DVD/index.html

 

Selges for 6000,-

 

oyvind.kvammen@nktv.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah..du sa det vel egentlig selv tror jeg. ;)

 

Lyst på den jeg, men ikke for 6 lapper. Don't get me wrong, det er sikkert en helt fornuftig pris for den, men å betale 6 lapper for å kunne se dvd (m.m) er ikke innenfor min lommebok-ramme.

 

Er det ikke noe annet du heller kunne tenke deg å bytte den mot, evt ha som mellomlegg (utenom en Avic X1 bt)?

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår