Wolfenheart Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 fronten te kompis/sjefen på jobben har blitt stjålet! den stod uttafor ett verksted og når han kom dagen etter så var fronten tatt av.... pm meg viss du har hørt eller sett noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 den burde ikke være så veldig vansklig å finne igjen den siden jeg ikke kan si jeg har sett akkuratt denne typen før... den er nok ett stykke unna ... lykke til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hvor i nordhordaland? Faens folk ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ble den ikke stjålet utenfor vaage karrosseri? Rett forbi Hjelmås. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 skal holde utkikk sjekke litt rundt jeg snakke med kompiser som bor der rundt om å holde øya oppe Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 i Bergen er folk RAMME på og stjele bilting altså! :( Det er så trist. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Sikkert en fjortis gjeng ala "Lindås Mafia'n" eller noe i den dur. Skal følge med om jeg ser/hører noe! Forbanna idiotfakter. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teamany Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Halla, Noe nytt i denne saken eller??hehe.. Rimi "leike-sjefen" kjører nå rundt i sin fult stylet Calibra med orginalfronten! Ser egentlig litt teit ut spør du meg! Folk burde vert hengt for mindre asså!!:yodude: Mvh Stian Siter Audi A3 1,8 Turbo Quattro ( nyinnkjøpt ) Mr2 Mk2 92 mod ( solgt ) Toyota Corolla 1,3 Xli ( Under oppussing/Ska selges ) Opel Kadett 1,3 S ( knust til pinneved ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg