Doffen_87 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Noen som har satt på "S3" spoiler på en A3? eller noe som er ligner? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Skal visst være enkelt. Litt sikaflex etc. Rieger har en spoiler som er så og si helt lik. Sjekk ut den. Jeg skal ha på en slik til våren. * Jeg har forresten en guide hjemme, men det består egentlig av å slipe av litt lakk på toppen av bakluken, kline på litt lim og sette spoiler på. På orginalspoiler er det to stag som skal borres nedi, disse bare fjerner du. Jeg tror ikke disse er på riegers spoiler. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Skal visst være enkelt. Litt sikaflex etc. Rieger har en spoiler som er så og si helt lik. Sjekk ut den. Jeg skal ha på en slik til våren. * Jeg har forresten en guide hjemme, men det består egentlig av å slipe av litt lakk på toppen av bakluken, kline på litt lim og sette spoiler på. På orginalspoiler er det to stag som skal borres nedi, disse bare fjerner du. Jeg tror ikke disse er på riegers spoiler. Ok, hørtes ikke så vanskelig ut.. Bare den lille vingen der gjør bilen så mye penere.. (min mening hvert fall).... takk for hjelpen!! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ja det gjør sitt med en sånn liten tipp bakpå der ;) Her er guiden på tysk, men det forklares ganske bra i bilder. Det er endel guider der, til og med hvordan du får tilpasset s3 front til a3. Ganske stilig. Sjekk ut resten av siden til han kisen her Ps. Det ligger under downloads / pdf. Daschenspoiler eller noe slikt. A3 guider Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ja det gjør sitt med en sånn liten tipp bakpå der ;) Her er guiden på tysk, men det forklares ganske bra i bilder. Det er endel guider der, til og med hvordan du får tilpasset s3 front til a3. Ganske stilig. Sjekk ut resten av siden til han kisen her Ps. Det ligger under downloads / pdf. Daschenspoiler eller noe slikt. A3 guider Ok, takk for hjelpen.... genialt da.... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg