fiat råner Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 hei! nå har jeg fått hivi i en (ny) motor i min jordebil. det er en 245, det satt en 230k motor i den, men der gikk regreima, jeg gadd ikke å koste på den noe siden jeg hadde en 200k motor liggenes fra en 360. så nå har jeg fått motoren på plass. det jeg lurer på er hva som er galt? jeg har fått den tl å tenne, men jeg har ikke giddi å bytte over gassern, så jeg er litt usikker på om den får bensin. det som skjer når jeg vrir på nøkelen, så drar den helt vanelig rundt på starteren, men så smeller det plutselig veldig i potta pån. har jeg kobla pluggledninger feil? må jeg bytte gasser? noen som veit noe? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 jeg ville først tjekket pluggledninger så lenge som han smeller og har virket fint før... rekkefølga:1,3,4,2 Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 har sjekka det. pluggledningene var feil ja. men det virker ikke som den får bensin,kan det ha neo å gjøre med at man må ha på diverse ledninger på gassern, ekke helt sikker på hvem som skal hvor. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 skru av slangen som er på pumpa i blokka... vri om nøkkelen å se om det kommer bensin, hvis ikke monter på fra 230K jæveln. du kan jo også ta av fordelerlokket å se at du har satt fordeleren rett når sylinder nr 1 står på ØD (topp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 tror du også må bruke 360 innsuget,søskenbarnet mitt byta til sånn motor, ha brukte det innsuget, skifta også bunnpanne og girkasse, fordi det ikke passa Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 det var nok bare pluggledningene. gan bare litt startgass sån starta på den. sia så gikken. men takk får hjelpen Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 du veit hvor lett det er å bytte reg reim på en b230? ekke dyrt heller...just so you know til neste gang;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 grun tll at jeg butta motor var jo at det var blit ventilmos hadde ikke hjulpet å bytte reggreim da:) Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg