wanna-b Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Det startet med at den lagde rare lyder (mens den sto på, så klart) men så to dager etter så tok den kvelden. Hva skal jeg sjekke etter? Hvordan kommer jeg til? takk for all hjelp! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 høres ut som hele dritten bare har tatt kvelden... bare å bytte... her finner du den.. og under her ser du den... bare å skru av det dekselet som er over. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 takk :D Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 simpel sak å bytte.. gjorde d nettopp på min egen bil,d va lagran i vifta som va heilt gåen.. før æ fann ny vifta tok æ ut den gamle å tjuvkobla denna på en egen brytar,samt spraya opp lagran me en ettspray som smøre å lage klaring mella lagran osv.. d gikk som ei nødløsning:) Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg