tuder Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Har en is som gjerne skulle hatt en ny eier, http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1325418 Ring for mere informasjon, Erik Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ingen som har bruk for vinterbil?? Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hadde du tatt innbytte i min bil og jeg hadde hatt noe å legge i mellom skulle jeg veldig gjerne ha tatt den bilen din :) Har lyst på en slik en selv.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er nok ikke interresert i innbytte dessverre da jeg har en bil for mye nå.. Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 jeg er interresert :P men mangler litt peng :) men vis prisen kan diskuteres så er jeg der :P Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bilen er solgt! Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg