Zetec Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Vurderer å selge bilstereoen min for å begynne på nytt prosjekt. Noen som er ute etter komplett bilstereo så gi meg gjerne ett hint. Ganske høy prisklasse, kan også selges ferdig montert til en bra pris. Selges kun komplett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Bilde?? Priser?? Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Har ikke bilde liggende nå ny pris på anlegget ligger på rundt 60-70 000kr + litt =) Det som selges står i signaturen min minus det ene jl-audio frontsettet som sannsynligvis har tatt kvelden =( lakk litt vann inn i døra her om dagen og vannbeskytteren hadde løsna, så da var det gjort. Headunit med av master er ca 2 mnd gammelt. Resten varierer litt, men alt er innefor 3 år. Det bør jo høres hvis man er interessert i å kjøpe, og gi evt bud. Noe av det er også lite brukt, dvs bare lagret innendørs. Fram til i år. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg