Xpression Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Okei her er saken: Jeg har nettop gått til innkjøp av bilstereo, og montert opp alt utstyret. Problemet er at jeg rett og slett ikke klarer å stille inn spilleren min rett. Da jeg kjører baksettet på "bakutgangen" må jeg sette den til nofad, og fulltone. Den er nå instilt på sub, og jeg får ikke til å skifte. Jeg har lest manualen nøye, og prøvd det som står der etter beste skjønn, men jeg får rett og slett ikke fram de aktuelle instillingene. Mitt spørsmål er derfor: Er det noen som tilfeldigvis vet hvordan man stiller inn akkurat dette, eller hvordan man "tilbakestiller" spilleren til slik den kom fra fabrikken ? Alle svar motas med takk! Mvh. Xpression (nybegynner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har en slik spiller selv, men vet ikke noe om det du spør om. Men har du sett i manualen? Om du ikke har manualen, kan jeg sende den til deg :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har en slik spiller selv, men vet ikke noe om det du spør om. Men har du sett i manualen? Om du ikke har manualen, kan jeg sende den til deg :) Står litt om at han har lest manualen:D Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Takker for kjappe svar. Har manualen, og har lest den nøye så du trenger ikke sende den. Men takk for tilbudet :) Hvis du hadde orket kunne du dog ha sjekket hvilke instillinger du har avslått/påslått, så jeg kunne samenligne ? Mvh. Xpression Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det er vel ein knapp på spilleren som det står audio på? Du restarter forresten spilleren ved å koble ut og inn kontakten bak;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Takker for kjappe svar. Har manualen, og har lest den nøye så du trenger ikke sende den. Men takk for tilbudet :) Hvis du hadde orket kunne du dog ha sjekket hvilke instillinger du har avslått/påslått, så jeg kunne samenligne ? Mvh. Xpression For øyeblikket har jeg god gammaldags mono-lyd i bilen. Bare en høyttaler som er koblet til, pga jeg "holder på" å bygge :) Så spillern min er vel ikke akkurat et sammenligningsgrunnlag :/ Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 I følge manualen skal jeg trykke på audioknappen til teksten "nofad" kommer opp. Problemet er at den ikke gjør det uansett hvor mange ganger jeg trykker på denne. Har også prøvd å holde inne knappen, men heller ikke dette har gitt noe resultat. Har prøvd å dra ut kontakten bak, men dette har heller ikke fungert :( Mvh. Xpression Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Smart Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Skru av spilleren og hold "functions" knappen inne, så får du opp en meny hvor du kan justere bla annet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 I følge manualen skal jeg trykke på audioknappen til teksten "nofad" kommer opp. Problemet er at den ikke gjør det uansett hvor mange ganger jeg trykker på denne. Har også prøvd å holde inne knappen, men heller ikke dette har gitt noe resultat. Har prøvd å dra ut kontakten bak, men dette har heller ikke fungert :( Mvh. Xpression spilleren skal være avslått når du bruker disse funksjonene.. av med spilleren, hold inne knappen, så skal du nok se at det skjer noe :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg