Gå til innhold

Instillinger på Pioneer DEH-5800MP

Ranger emnet

Xpression

Anbefalte innlegg

Okei her er saken: Jeg har nettop gått til innkjøp av bilstereo, og montert opp alt utstyret. Problemet er at jeg rett og slett ikke klarer å stille inn spilleren min rett. Da jeg kjører baksettet på "bakutgangen" må jeg sette den til nofad, og fulltone. Den er nå instilt på sub, og jeg får ikke til å skifte. Jeg har lest manualen nøye, og prøvd det som står der etter beste skjønn, men jeg får rett og slett ikke fram de aktuelle instillingene.

Mitt spørsmål er derfor: Er det noen som tilfeldigvis vet hvordan man stiller inn akkurat dette, eller hvordan man "tilbakestiller" spilleren til slik den kom fra fabrikken ?

Alle svar motas med takk!

Mvh. Xpression (nybegynner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik spiller selv, men vet ikke noe om det du spør om. Men har du sett i manualen? Om du ikke har manualen, kan jeg sende den til deg :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjappe svar. Har manualen, og har lest den nøye så du trenger ikke sende den. Men takk for tilbudet :)

Hvis du hadde orket kunne du dog ha sjekket hvilke instillinger du har avslått/påslått, så jeg kunne samenligne ?

Mvh. Xpression

For øyeblikket har jeg god gammaldags mono-lyd i bilen. Bare en høyttaler som er koblet til, pga jeg "holder på" å bygge :) Så spillern min er vel ikke akkurat et sammenligningsgrunnlag :/

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge manualen skal jeg trykke på audioknappen til teksten "nofad" kommer opp. Problemet er at den ikke gjør det uansett hvor mange ganger jeg trykker på denne. Har også prøvd å holde inne knappen, men heller ikke dette har gitt noe resultat.

Har prøvd å dra ut kontakten bak, men dette har heller ikke fungert :(

Mvh. Xpression

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge manualen skal jeg trykke på audioknappen til teksten "nofad" kommer opp. Problemet er at den ikke gjør det uansett hvor mange ganger jeg trykker på denne. Har også prøvd å holde inne knappen, men heller ikke dette har gitt noe resultat.

Har prøvd å dra ut kontakten bak, men dette har heller ikke fungert :(

Mvh. Xpression

spilleren skal være avslått når du bruker disse funksjonene..

av med spilleren, hold inne knappen, så skal du nok se at det skjer noe :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider