aRne eGGe Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da har jeg desverre komt til den beslutning å selge mitt einzer prosjekt. Har rett og slett ikke tid. Så håper noen tar seg tid å pusse den opp igjen. Så over til bilen. Den er en 1983 modell med en spinnvill 1,5 liter under panseret. Bilen er pr. idag ikke kjørbar grunnet noe med kjølesystemet. Er mest sannsynlig en slange som er lekk. Ikke noe alvorlig. Bilen har rullet ca. 165k. "Champagne" farget Bilen selges som et miniprosjekt da trengs litt innsats for å få den på veien igjen. Den er så og si rustfri. Litt rust på kanalen ved jekkefestene.Så og si ingenting rust inni ved gulvet etc. Perfekt utgangspunkt for en fingernem person. IKKE det interiøret som vises på bildene. Kan gå billigere uten seter, gi bud. Prisantydning 5k. Kan nås på tlf: 950 31 872 Så bare spør og grav:) Noen bilder: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 bump Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Anyone? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Pm sendt Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 PM besvart;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Legger ved link til autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1336830 Jeg vil være uten nett til søndag, så får lettest tak i meg pr. tlf inntil da. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Et dårlig bilde slik den ser ut pr.idag: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg