RMK_700 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 sku koble opp subben min i dag.. jikk jo gret med kabelstrekk og alt det. så da jeg putta på cd'a kom den store skuffelsen.. nestn ikke lyd i subben, og den lyden som var var laaaaav og forvrengt. så det jeg lurer litt på er om det er forsterkern som er gåen? (den har vært me i en litn bilkræsj, men ble ikk no skader på den) eller kan dette være rætt og slett dårlig jord? har hatt et lignende problem å da var det det at den ikke hadde nokk jord forsterkeren. Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Og si dette sier oss ingenting. Hva med å nevnte hvilke komponeneter det gjelder? Og hav har du prøvd, og ikke prøvd? Hvordan er jordinga? Hvilken impedans er det på elementet? Tåler denne forsterkeren event 4 eller 2 ohm brokoblet? Hvilken cd spiller? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 er en cadence wild beast 15" enkelt spola 4ohm. har ikke fått prøvd så mye annet en å koble det opp nå, må fortsette i morgen da jeg er på jobb nå. er en pyle plad 3300D forsterker, og en sony spiller (husker ikke type nr på den) jordinga er bare skrudd i karoseriet der jeg fant en plass i bagasjerommet. (i bakenden bak låsekassa) anlegget funka sist jeg brukte det. men har som sagt vært med i en liten kræsj. var dette bedre utfyllende? :) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Dette var noe bedre ja. Eneste jeg kan se for meg som "kan" være galt er Pyle ampen. Har en kamerat som hadde en slik før, og den kutta helt uten grunn. Eller så kan det også være jordinga di. Husk å pusse bort lakken der du skal jorde stereoen.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ja ok. takk for hjelpa, får se i morgen da. :) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Den er god. Lykke til:) Funker det ikke er det bare å komme tilbake.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg