dr.enos.pork Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Får ikke koblet meg til public servers,noen som vet hvorfor? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Oppdater hublista di. Du finner mange slike lister på http://www.dcplusplus.com Let litt der, så finner du mange slike lister og instrukser for hvordan du legger til nye i DC++. Lykke til Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 installerte det på nytt jeg å da funka det. Hvor mye må man share egentli? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hver hub har egene krav. har du under 20 gb sliter du. Store hubber med mye innhold har høyere krav. Så legg inn filmer o.l. på disken fram til du får lasta en del. Deler vel 40-50 gb jeg, og da er det ingen problem å komme inn på noen hubber! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har ca 70gig som jeg sharer nå. Hvor ser man hvem som laster ned fra meg å hva de laster ned? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg