Kong-Erik J Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Det jeg lurer på er at siden dette var en på forumet og han spikret paller sist tråden var oppe. Så har han kommet ut igjen nå. Men har han sett at det er en tråd om seg selv her? Er han her ennå eller ga han opp hele bilforumet siden han er forgjenger ett par år til? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Ja det lurer jeg også på! Er han her enda eller? Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccchristian Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 ja, hvor mange paller ble det? jeg klarte 23stk før jeg gikk over til plastpose avdelingen for å lese ukeblader :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Måtte skynte seg hjem... Hahahaha. Det er perfekt å si! Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hehe... big deal med 207 der... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 velfortjent spør du meg :) ikke for å være frekk eller noe, men ja finnes andre steder å grisekjøre uten å sette andre i fare. å bare det at fyrn visste at det var boks der sier jo litt. går hardt på joggeskoa ennå ? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg