exmith Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei. Kjøpte meg nettop en DTM potte på bilextra, men stussene var for korte, å det var et problem å få montert uten at potta tok i når jeg kjørte over humper( justertbartsenk ). SvensenEksos anbefalte å kjøpe noe som er tilpasset min bil, pga at a3 er en spesiell bil blablabla... Så spørsmålet er om jeg bør kjøpe en remus potte til 2000kr ? Har hørt den skal ha en litt dårlig lyd. Selv ønsker jeg en grom lyd, potte meg lite motstand. Noen som har erfaring eller hørt lyden av en audi a3 1.6L 8L med Remus eksos? Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei! kjøpte meg nettopp eksosanlegg fra kat og bak med veldig fin design pottebak. (DTM) merke er simons da! men jeg synes lyden ble veldig go! grom og fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei! kjøpte meg nettopp eksosanlegg fra kat og bak med veldig fin design pottebak. (DTM) merke er simons da! men jeg synes lyden ble veldig go! grom og fine! Hm, monterte du selv? DTM alså, trudde ikke simons leverte d :) Da må jeg høre med min forhandler. Hva betalte du ? Kunne du fått fiksa et bilde? Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 naij asså, ikje ekta dtm, bare dtm look liksom. ble veldig pent. oj, det blir litt vanskelig å fikse bilde nå:S bilen står et annet sted ser du:S prisen var vel på 3200. er jo ikke det beste anlegget du får, men asså, som sagt veldig grom lyd og ikke sånn jalla greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg