Aron88 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Da skal jeg selge min passat grunnet jeg ønsker meg en bil som er litt mindre, eldre og mer hester :D her har du litt info: 1997 modell 1.8 20v motor(125hk) 133,000 ca km(service hefte) Stor service på 119,000. HELT orginal..så dette er et drømme prosjekt for den som vil style osv ;) den er pent kjørt, ikke dratt noe særlig over 4000 omdr, kjører bra..ser fin ut..innvendig og utvendig! Fin utvendig og innvendig, ikke noe tull og tøys kosmetisk sett..Utenom litt steinsprut(men ikke noe stort)... den har deilig beig interiør og kjøre komforen er av 1 klasse. clutch og gir er veldig bra, girer og clutcher smooth! Akkurat nå er høyre drivknute vanskelig, hull i potta og lambdaene gåen.. Jeg selger denne for 70 tusen MED disse feilene, og ca 80 tusen hvis dere vil ha dette fikset før salg! PS:er satt på chrome rammer rundt dørhåndtakene :) Kontakt info: tlf: 40247317 e-post:aron_32@hotmail.com her er noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 bud tas imot også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 opp igjen.,.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg