Stian var der Krug Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Som overskriften sier så søker jeg personer som har erfaring med JVC KW-AVX700/706. 700 er sølvfarget, 706 er sort. Vurderer kjøpe dette. Må riktignok få støpt nytt deksel i midtkonsollen for at dette skal passe, men det er neppe store problemet. Edit: Lenke til produktet! http://jvcmobile.co.uk/product.php?pr=83 Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Denne er jo "da bomb" :) Hva er prisen for den da? =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Man kan vel med god samvittighet gå utifra at den ikke er billig :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 får den for 6-7 lapper på ebay i UK! Noe slikt tenkte jeg meg da: Før: Etter: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det var iallefall dritstilig :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ser jævlig ut..... :p Nei, helt seriøst Stian.. Jeg tror ikke du skal gå for denne. Du må jo betale mva og lignende når du handler den i England. Var jeg deg kjøpte jeg heller en rimeligere enhet av samme type på ebay, tror faktisk du får en del igjen for pengene da. Hør med Thorstein, han har jo kjøpt en "jalla"spiller.... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ser jævlig ut..... :p Nei, helt seriøst Stian.. Jeg tror ikke du skal gå for denne. Du må jo betale mva og lignende når du handler den i England. Var jeg deg kjøpte jeg heller en rimeligere enhet av samme type på ebay, tror faktisk du får en del igjen for pengene da. Hør med Thorstein, han har jo kjøpt en "jalla"spiller.... Sendes som gave fra privatperson var planen :P Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ok, det funker ikke lengere! :) ihvertfall ikke like enkelt som før, kjenner en kar i England dersom du trenger noen å sende den til :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ok, det funker ikke lengere! :) Why not? Kan omså hente den?;P Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Kanskje jeg heller kjøper denne? http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=465&c1=463&c2=463&c3=463 Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 tosk! :p Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 tosk! :p Hahah ;D Monterer den i midtkonsollen i taket (ved kupélyset) slik at jeg kan folde den ned når jeg skal se på den ;) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg