tjekk Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hei folks. Er det noen som er intressert i at vi steller i stand et lokalt treff hær i trondheim uten at det må komme en klubb eller gatebil eller noe lignende å stelle det i stand for oss? Alt vi trenger er jo å avtale tid og sted å møte opp! Vi har jo falt mye bort i grupper etter av kanalen blei stengt for bilkjøring :( Det jeg eventuelt kunne sett for meg er Bunnprisen i elgeseter gata da.... lørdagskveld..... ser de fleste av dere står å spiller musikk på shell bilbyen, men hadde vert flott i elgeseter gata så kunne vi sett trafikken også, som når kanalen var åpen. Synes bilgjengen har blitt mye mindre i d siste og at det er på tide å vise den jævla purken at de ikke har tatt innersvingen på oss selv om de fjerna kanalen. få hør ka dokk synes da så tar vi d derfra. Så sende dokk link te tråden te andre trønderan Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er det noe alla et "streetmeet" du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hm.... først når jeg begynnte å skrive så var d det, men så gikk det litt over til d å finne en samlet plass igjen. å bunnprisen der har jo både shellstasjoen og fin oversikt på trafikken plus STOOOR plass til alle bilene Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bare skriv i første inlegget når og hvor du så kommer folket:) Jeg kommer hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Husker jeg laga en tråd en kveld om at vi kunne samles en gjeng. Vet ikke hvor mange biler som kom jeg, men vi fylte opp hele Expert parkplassen, og shell bilbyen.=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hmm, kunne gjerne, men har ikke fungerende bil atm :/ Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ikke jeg heller, men 'arti læll' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Er alltid noen dere kan sitte på med da vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ingen flere med innspill hær? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Aldri noe problem dette. La jungeltelegrafen gå, så kommer det folk, uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 bila mi funker kaaanskje i morra :D eller så må jeg vente en uke... åssen dato skal du ha treffet da? :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 om du leser tråden så er det egentlig det jeg tenker på at vi skulle samlet oss en plass i helgene som før på kanalen, men en annenplass selvfølgelig..... Er det shell bilbyen som er det store nå? Vi kan jo sette en dato å fortelle det til allesammen vi kjenner selvfølgelig å se hva som sjer :p Noen forslag? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 tja, alle samles vel på kanalen, hender seg det er maaange der, og noen ganger ikke :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er da avstengt der? tjekk, lag en tråd i happeningsforumet med tid og sted så kommer det nok folk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 nei faen, jeg mente bilbyn, hmm, er ikke helt klar i hodet :S Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg