turbodisel Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 min kjære toyota er blitt rappa a en eller anna jæ... reg nummer Pn87510 hvis noen ser denne eller har tips vennligst ring meg på 94804584 bilen ble sist oppservert på evje i vest-agder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Faen de jævlene som gjør sånt! Jeg føler med deg, og skal holde øynene oppe her i trondheim. Det samme skjedde nettopp meg. Noen tok den kjære golfen min 2 uker etter jeg kjøpte den. Men, uansett. Du har et par våkne øyne i trondheim. Noen bilder av bilen da? Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 var vel missunelig på lakken ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodisel Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Faen de jævlene som gjør sånt! Jeg føler med deg, og skal holde øynene oppe her i trondheim. Det samme skjedde nettopp meg. Noen tok den kjære golfen min 2 uker etter jeg kjøpte den. Men, uansett. Du har et par våkne øyne i trondheim. Noen bilder av bilen da? nei har dessverre ikke bilder a den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodisel Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 lakk å lakk det var bengalakk fra biltema hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kanskje den ble inndratt av The Style Police? Du har jo litt flaks, den er vel ikke så vanskelig å få øye på, hvis folka kjører rundt med den. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg