Fredrik Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Når jeg skulle sette inn den nye bilstereoen i kona sin bil, så fikk jeg ikke satt i antennekontakten, siden inngangen til antenna var forskjellig fra ledningen fra bilen. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en "omformer" til dette? eller må jeg bytte antenna? eller er det samme kontakt, men at jeg ikke klarte å sette den skikkelig på plass? Bilen hu kjører er en Renault clio 95 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hvor kjøpte du spilleren? gå tilbake ditt og si du trenger en overgang til antenne kabelen hvis du kjøpte den privat så selger ALLE som selger cd/dvd spillere dette Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 kjøpte en billig jvc bilstereo på komplett.no. Skal maile de i morra, så får vi se om de har dette. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 fant forresten det jeg lette etter på biltema :) så da er det i boks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hehe niltema kan hjelpe innimellom de ja Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg