Turboed1 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er ikke noen som kunne scanne det bildet i Bilsport (Forrige nummer?) av de nye kompressorhjulene til Norsk/svensk Turboservice? De kjørte med en SAAB i SuperStage i reportasjen... Jeg er vel en av 3 i Norge som ikke har scanner enda... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kan gjøre det etter jobb hvis ingen andre har gjort det før den tid. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det hadde vært gull :) Takker... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hadde litt tid før jobb allikevel :) Håper det hjelper http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/IMG.jpg EDIT: Ser at det ble litt lite, får fikse det senere Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 du kunne jo bare spurt meg da, jeg har bladet liggende ved ramma, så jeg kunne bare kommet inn med det. og det står en scanner her også vet du bjørn :D Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg