espenaa Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg kjøpte dempere til mitt Kadett D prosjekt i våres. Ringte de i sommer og spurte om de var helt sikker på at de passet og det var de. Da jeg skulle montere de nå viste det seg at mistanken var rett og de var til en Astra F stv. Ringte de og klaget da fikk jeg beskjed at dette gadd de ikke gjøre noe som helst med og omtrent bare slang på røret.. Ringte opp Arne Garvik som er sjefen der og han synes at dette var helt OK kundebehandling. :knob: Vil med dette anbefale og IKKE handle av dette firmaet ! Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg kjøpte dempere til mitt Kadett D prosjekt i våres. Ringte de i sommer og spurte om de var helt sikker på at de passet og det var de. Da jeg skulle montere de nå viste det seg at mistanken var rett og de var til en Astra F stv. Ringte de og klaget da fikk jeg beskjed at dette gadd de ikke gjøre noe som helst med og omtrent bare slang på røret.. Ringte opp Arne Garvik som er sjefen der og han synes at dette var helt OK kundebehandling. :knob: Vil med dette anbefale og IKKE handle av dette firmaet ! Disse leker litt butikk, litt hist og pist på nett. Derfor er jeg så heldig at jeg bor 10 min unna butikken\lageret dems. Så har konfrontert dem et par ganger, pleier løse seg da;) De er spesielt flinke med å komme med ny leveringsdato en gang og to i mnd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takk for opplysningen. Greit å vite hvem man skal holde seg unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bestilte noen greier til golfen min hos autospar en gang...det tok laaaaaaaaaaaaaaaaang tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 heilt ok firma i mine øyne! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 har handlet litt i fra autospar selv og syns det var grei service.. helt ok firma.. det er min mening da Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 bestillte no greier til 2r golfen min for et par år siden, har ennå ikke fått noe.. har ikke akkurat giddi å purra no på det heller men Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg