Kongen Av Ramnes Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Heisann lurer bare på hvor kontakten til absen sitter på en Audi 100 91mod Har leita ræva av meg men finnærn ikke. Kan noen hjelpe meg?:) Siter Audi 100 C4 2,3 91 Det Er Gøy Å Være HARRY Synd Ikke Alle Har råd Til Det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Heisann lurer bare på hvor kontakten til absen sitter på en Audi 100 91mod Har leita ræva av meg men finnærn ikke. Kan noen hjelpe meg?:) Kontakten til abs'en? hvilken kontakt? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Den står på fjærbeinet rett bak bremseskiva.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg