Mr. Aerodeck Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 2 stk Recaro stoler til Honda Aerodeck selges. 1000 kr. Kan diskuteres. Jeg er bare nødt til å bli kvitt de. Har ikke plass, pluss at de passer meget dårlig i pugen. De er svarte og litt hvite. Helt strøkne, ikke en skramme. Passer så klart Aerodeck, pluss at de passer 99,9% sikkert i Accord, pluss at de passer sikkert i en del andre biler også. Noen som vil ha?? Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Bilde? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Skal få tatt bilde av de når jeg kommer hjem. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Om de passer i en Golf 2 aner jeg ikke, men det ser ut som det går ann å bytte ut understellet så det kan jo godt hende de passer. Er vel bare å prøve det. Går nok sikkert hvis man mekker litt. Bilde kommer i dag, jeg lover. Fikk ikke tid til å få knipsa bilde i går. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Ok her er bilder av stolene mine: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Et til: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Siste: Vet de ser litt skitne ut, men det er bare støv fra garasjen. Fattern som har drivi og snekra litt panel og slikt i garasjen og da støver det litt.. ;) Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Fortsatt ingen som vil ha? ny pris 800. Helt strøkne. Digge stoler. Kom igjen a.. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Ok. Ny pris: 500 spenn. Noen må da kunne ha lyst på disse stolene. De er som sagt 100% strøkne, ikke noe slitne i det hele tatt. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Opp Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 *bump* Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Heisann! Jeg er på utkikk etter stoler... er det vipperygg på dem? Jeg skal dog ha dem i en Volvo 242, men kan gjerne bygge om litt. Kan du ta følgende mål og legge dem ut eller snede dem til meg med pm: - høyde på seterygg(på baksiden) - lengde sittepute - bredde sittepute - avstanden mellom skruene som fester setet til understellet.(Både lengderetning og bredderetning). Trenger bare cirka-mål, men kan du ordne det? Jeg trenger veldig noen stoler til Volvoen min :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Vipperygg ja. De satt i en kombi før. Jeg kan nok få ordna noen mål av de i løpet av helga. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg