bragesj Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Youtube.com eller video.google.com? se 2 poster over, så ser du filmen....;) Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Var jo en meget tøff film... Ehm. Bilen var ikke særlig pen. Feil farge, feil styling, men kunne senket den 'litt' da, så har den sett bedre ut med engang... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 den er ikke kjøpt ifra en i drammen ? ligna fælt på typen til ei venninde sin... men hvor blei det av burnout`n ? vis det var på filmen så kaller vi det å spinne her jeg er ifra... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 haha, har en kamerat som har en prikk lik bil! samme farge og styling! bare at hans er senka no jævlig og endel andre ting Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 den er ikke kjøpt ifra en i drammen ? ligna fælt på typen til ei venninde sin... men hvor blei det av burnout`n ? vis det var på filmen så kaller vi det å spinne her jeg er ifra... fikk den tilsendt av han kompisen jeg var med, må si at jeg ble skuffa... Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg må bare få det ut nå... HERREGUD! Hva gjør sånne ting som dette på carspotting? Jeg minner om underteksten når du er på hovedsiden: "Carspotting (7 Som leser) Har du observert noe pent på din vei? Legg ut BILDE og tekst her!" Og "burnouten", uff.. Ikke snakk.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 passer meget bra med en god gammeldags LOL her.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Styling skal følge bilens orginale linjer... Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 huff... tragisk fælt stylet! rett fra finnsnes eni om at den e tragisk ja.. ikkje masse gjennomført den der.. skal man ha såpass ekstrem styling så må det være gjennomført, både styling, senk og riktige felger er viktig, tilpass og smådetaljer er ogsa veldig viktig, denne ser ut som om stylinga er kasta på.. forresten, går det ikke mye flere ugjennomførte biler i tromsø enn på finnsnes? bilene som vi bygger opp havner jo ofte opp hos byguttene i tromsø etter at vi er leie av de.. :P bilparken på finnsnes begynner faktisk å bli bra, selv om noen ikke er like nøye med finishen.. (sierraen min er foreksempel en slik harry bil):P Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 den trenger seeeenk! hehe, men plastikk, det er fint det ;) syns stylinga er grei, men han må få rivd av de få klistremerkene han har på døra, eller kjøre dem helt ned.. rive av shogun vinga, vaske den, felger og nye lykter rundt om.. ser ut som om bakfangern er sparklet inn i karossen, tøft. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Såpa88 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 D dær va vel ikke nå pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg