makann Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 har nå funnet meg 2 motorer, en vtec og en typeR så valget er vanskelig, hva lønner seg?? Det kommer an på hva du skal. Type R hvis du går for n/a (B18c5(6), JDM B18c-R GSR/B16 hvis du går for for turbo. B18c1 eller B16a2 -rent prismessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Uten tvil B18!!!! Men det er no min mening da.... :D Gjør du det "riktige" valget nå, så kan du komme oppover til meg, så skal jeg hive den inn for deg gratis.... :D siden du har venta en evighet på det jævla lambokittet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ja hiv i ITR motor! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnystone Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ja det lambokitet så jeg ikke noe til hehe, men gjør ikke noe det- skal sjekke priser på toll og importavgifter i uken som kommer. typeR motoren er mest interresant(har ikke peiling på hvordan dette skrives riktig) for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikaze-r Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 type r motoren kan vel også vere en b16b... eller?? 185hk på 1.6... funker de sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 type r motoren kan vel også vere en b16b... eller?? 185hk på 1.6... funker de sikkert Sitter B16B i EK CTR'en ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hadde droppet B16b prisen på den ligger rett under B18C5. Jeg hadde heller gått for en B18c1 og et F-R turbokit. S200 eller s300 Hondata. 1000cc dyser competition clutch og en FPR. Da har du mer enn nok effekt å ta av, og prisen er ikke så ille alikevel. Skal du beholde motoren stock eller små trimme litt, med datasprut og kamdrev.. ville jeg valgt 98+ JDM B18c-R(Hvilket jeg kan levere) B18c5 er faktisk den døveste av Integra type R motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg