vrtx Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Skal ribbe ned min banebil for å spare vekt, bilen er en 92mod skyline r32. før jeg kaster noe vil jeg høre om det er noen som trenger noe av dette: Framseter, D&W vippbare racingseter 3000 SOLGT Bakseter Dørtrekk foran og bak (ja dette er en 4dørs bil) Elektriske vindumekanisme foran og bak Golvmatten Midtkonsoll Aircondition Låsekasser til panser og bagasjelokk Taktrekk Bagasjeromstrekk Sidevinduene foran og bak Listen vil bli oppdatert etterhvert. Alt skal bort! Det som ikke blir solgt blir kastet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har også setebelter foran og bak med rulle og lås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 kom med skambud, det som ikke blir solgt blir kastet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg