Crime Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Den ny innkjøpte calibra`n min er litt plaget av rust, har litt igjonnomrusta faenskap på venstre bakskjerm, og 3 - 5cm gjennomrustet på kanalen bak på venstre side. HVA kan jeg gjøre med dette for å ikke bli busta i EU kontroll? bilen er bejært avskilta så ting begynner å haste. legger ut bilder om et par timer:) Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Det beste er vel å kappe-sveise-sparkle-lakke, men skal det bare se bra ut i EU, så kan du jo bare slipe kjapt ned, gå over med en dæsj glassfibersparkel, slipe den ned og så et lag til med finsparkel, slipe og så slenger du på et lite lag filler. Da er ihvertfall rusta "borte" ;) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Den rusta der sveiser man lett i løpet av en dag eller helg hvis du har tid. :) Kappe ut rusta og sveise inn ny plate. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Den rusta der sveiser man lett i løpet av en dag eller helg hvis du har tid. :) Kappe ut rusta og sveise inn ny plate. For dem som kan dette og har utstyr til det ja:D Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bilder av rusten: Kanal Kanal Skjerm: Fortell meg hvordan det ser ut, å raskeste måte å få det ordnet på:) Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 det på skjermen gjør ingenting på kontroll Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 det på skjermen gjør ingenting på kontroll Hva med kanalen? Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ser ikke ut som forige eier har vært så veldig flink til å vaske av salt og sann om vintern. Mye rust på en så ny bil. Kjenner du ikke noen som kan sveise da? Hvis ikke så er vel det raskeste som han iamdrunk sa. Men finnes ikke mer jalla arbeid en det da. :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ser ikke ut som forige eier har vært så veldig flink til å vaske av salt og sann om vintern. Mye rust på en så ny bil. Kjenner du ikke noen som kan sveise da? Hvis ikke så er vel det raskeste som han iamdrunk sa. Men finnes ikke mer jalla arbeid en det da. :D Ikke veit jeg om han har vært flink til det. :P Kjenner folk som kan sveise, men ingen av dem har utstyret til det. :/ Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ser ikke ut som forige eier har vært så veldig flink til å vaske av salt og sann om vintern. Mye rust på en så ny bil. Kjenner du ikke noen som kan sveise da? Hvis ikke så er vel det raskeste som han iamdrunk sa. Men finnes ikke mer jalla arbeid en det da. :D Jeg gjorde akkurat det jeg fortalte på en opprustet Transit i forrige uke, heh, ble trøkent det :P Kun for å få den igjennom EU, og det gjorde den, med glans, hihi.. Så om det er kun for å få den igjennom EU-kontrollen for senere å fikse det, så er det jo likegreit, er gjort på noen timer det.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hehe, det enkleste for å bare komme seg gjennom EU er å legge sparkel ;D Jeg har mulighet for å sveise, men vet ikke hvor mye tid jeg har til å gjøre privatjobber nå.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hehe, det enkleste for å bare komme seg gjennom EU er å legge sparkel ;D Jeg har mulighet for å sveise, men vet ikke hvor mye tid jeg har til å gjøre privatjobber nå.. Tror jeg trenger hjelp uansett. :P pm meg om du har tid å hjelpe meg litt:D Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 You got a PM ^^ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Var ute nå nettopp å tok enda en titt på rusten, pirka litt med et skrugjern, OBS. Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg