xcuze Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 http://tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061202/NYHETER/112020324/1011/AT noen som har sett en rød 3'er? med vit stylign, og blått panser?? så står det, ikke tut. jeg kjører så fort jeg kan i bak ruta... er bilen til en bekjent... han er sikkert glade for alle tips... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Så de senest fredag troooor jeg, hvis det er den røde med hvit bakfanger og hvite skjørter? Stod på parkeringa til jernbanen. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 er den ja...... dama hans jobber der.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Den er lett gjennkjennelig hvertfall. Skal skrike ut hvis jeg ser noe. ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Noen oppdatering på denne saken ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 veit ikke, har ikke hørt noe mer... følg diskusjonen på tb.no der ligger også mail adressa hans, så alle som vil kan legge han til MSN og få film av han som kjører rundt i den... han som har tatt den har tydelig vis hvert over hele hvert over hele vestfold.... Tror ikke han som har gjort det egentlig veit hva han har begitt seg ut på.. kjipt og ta en så gjenkjennelig bil... og ikke minst til en person som omtrent kjenner alle rundt i Tønsber og omg..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Bilen er funnet utbrent. http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061205/NYHETER/112050290/1091/AT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Kjipt når sånt skjer.. Alarm er tingen.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Eller forsikring Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 unskyld meg for at jeg sier dette men: :hvaskjera hvilken j.... tulling har et sterio anlegg til 100000kr i bilen UTEN OG FORSIKRE DET!! har ABSOLUTT INGEN MEDFØLELSE for denne personen eller andre som har dyre anlegg i bilene sine UTEN og forsikre det!! hahahaahahaahahahah Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 unskyld meg for at jeg sier dette men: :hvaskjera hvilken j.... tulling har et sterio anlegg til 100000kr i bilen UTEN OG FORSIKRE DET!! har ABSOLUTT INGEN MEDFØLELSE for denne personen eller andre som har dyre anlegg i bilene sine UTEN og forsikre det!! hahahaahahaahahahah Blir litt feil da.. Så du mener det at de som ikke har forsikring fortjener å ha innbrudd? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 er vel ikke akuratt det jeg mener da.. men har man IKKE forsikring så er jo det veldig kjipt da..he he er greit at folk IKKE forsikre sterio anlegg osv..men da regner jeg med at di har ræva full av penger og har råd til og tape alt di har lagt ut..... Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Dette er selvfølgelig veldig kjip for eier. men i tb står det at denne plassen i våle er kjent for å sette biler i brann, og på videoen synes ansiktet til biltyven godt. er det noen som vet hvor denne plassen er ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Men eier burde komme ut med hvilke stereo komponeneter som var montert i bilen slik at eventuelle kjøpere blir klar over det. Gjerne også med bilder og serienr Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Dette er selvfølgelig veldig kjip for eier. men i tb står det at denne plassen i våle er kjent for å sette biler i brann, og på videoen synes ansiktet til biltyven godt. er det noen som vet hvor denne plassen er ? Video? Hvor? Burde kanskje få lagt ut noe sånt så folk vet hvem de må holde seg unna.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg