loffern Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Igår når jeg kjørte, skulle jeg ta ned ruta for å hive no. da jeg skulle ta det opp smalt det godt i vinduet. Jeg har demontert døra, og har funnet ut med speil at det er en waier som er røket (rusten).. à la sånn waier man bruker på sykkel. Vinduet detter ned, så det er ganskeplagsomt og ikke minst kaldt.. Er det mulig å lage noe hjemmemekk på dette, eller er det best å kjøpe dette originalt? vanskelig å komme til, så vet ikke helt hvordan systemet er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 straff fra oven da du skulle kaste no dritt. ta søpla med hjem å kast den i sekken din du.:klovn: Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg