MagnusVW Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei, På tide med en ny cd-spiller i Audien nå. På den gamle orginale er skjermen ødelagt, så det er litt vanskelig å se hva du hører på for å si det sånn. Kritieriene for den nye spilleren er at belysningen er rød (som resten av belysningen) og at fronten er noenlunde "ren". Bør helst gå i ett med resten av dashen. Dvs. at den helst ikke bør stikke så langt ut. Sånn ellers er det jo ønskelig å få best mulig lyd. Trenger ikke mest mulig, men helst best mulig. Har ikke planer om å bygge anlegget ut med ekstra forsterker, så det er å foretrekke om den innebygde forsterkeren er av grei kvalitet. Passer iso som står i den gamle spilleren rett over i en ny? Hvor får jeg evnt. kjøpt overgang til vanlig ISO? Om noen evnt. skulle sitte på en orginal spiller til A4 som er i god stand kan dette også være av interesse. Budsjett: Helst ikke over 3500 Forslag mottas med stor takk:) Mvh Magnus Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Har funnet meg to modeller jeg vurderer. Det står mellom Pioneer DEH-P6800MP og Pioneer DEH-P55BT. Noen formeninger om dette? Hva gir mest for pengene og er lydkvaliteten god på disse spillerene? Det eneste jeg ikke liker med P55BT er at skjermen ser billig ut. Vil helst ikke gå ned i kvalitet fra den gamle spilleren og den gamle hadde TFT skjerm. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg