T16REX Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hehe, takk takk for våkne øyne i Oslo. LOL! taxi? det hadde jammen vært en tøff taxi. For å ikke snakke om kjapp! :) Jaja. Keep lookin guys and girls Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 opp med seg... :| Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Eller politibil. Er visst på moten å bruke beslaglagt tyvegods i tjenesten der borte :coplight edit: holder øynene åpne her nord også Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takktakk! ;) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ok. Bumper denne, samtidig som jeg gir felgene og dekkene som står på den(bildet) til finneren. :) Er noen ganske tøffe 17" med kumho 205 dekk. Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ....opp Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ser jeg den,og jeg får spassert til dem,skal jeg personlig vri hodet av dem.arg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kjedlige greier dette! Har du flere bilder av bilen, slik at det er lettere å kjenne igjen bilen.. er så mange 2ère med clean grill og den fargen.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Tok med ett av motoren og jeg. Syns den var så fin. Har desverre ikke bilder av den bakfra. Men det er hvite/klarglass lykter bak, og dobbelt enderør. Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 16V med webere er det ikke så mange av her i landet. Hvis den da blir solgt i deler engang. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Bilen ble visst observert her i Trondheim, i Osloveien, retning Ila klokken 23:30 søndag 3 desember. Så den var ikke i deler da vaffal. Kanskje det kan føre til noen tips? Hadde vært deilig om snøret hadde strammet seg litt rundt bilen... Lyden var visst det som fikk oppmerksomheten til den som så den. Extrem sa han... Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Har du hørt noe mer om bilen? Kanskje du skal legge ut annonse på autodb, sÅ kan folk ringe hvis de ser den. Kan også prøve å sette opp savnet plakater på kjøpesentre rundt om i byen... sørge for at alle vet at den er stjålet. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kVaKK|Akk Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hei.. Driv å surrer rundt på AutoDB nuh og kom over en annonse her nå..! Syntes jeg hadde sett bilder av bilen før.. og ja, det er din stjålne bil! :O http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1317380 Er ikke du som har lagt ut den der!? =O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Er min annonse ja. Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hvorfor har du annonsert bilen rett etter at du kjøpe den hvis du er så glad i den? kjøpte du den ikke for 15tusen? Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg