hildegard Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hva synes dere om min første tonn av en Bmw 3-serie coupe Toon: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg vet at det er noen veldig fine kanter en det er jo første toon! Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Første Tonn? :D Hva med farge? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Det du har gjort er ingen toon, det er en strektegning ;) En toon er en ferdig fargelagt og høyt detaljert tegning, som skal være lik det ekte bildet, bare tegneserieaktig, altså, ikke bare svarte streker på hvit bakgrunn ;) Men stå på, lag flere, lær deg pen tool! Du klarer nok en fin en full av farger og detaljer en dag :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg