Hazert Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hei, meget pen bil.. de sorte asa felgene, hvor får man kjøpt de ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 syk lyssetting der! :D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Mislykka felger på den cabben synes jeg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Heidi Teigen sin gamle cab, tenker jeg... hvem eier den nå? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 syk lyssetting der! :D ja funket greit det. hehe Mislykka felger på den cabben synes jeg du har ikke gjort noe annet og komme med negative ting på hele tråden min. så vist du ikke greier og klemme noe annet ut av deg, så foreslår jeg at du holder deg unna tråden min.. Heidi Teigen sin gamle cab, tenker jeg... hvem eier den nå? en kamerat av meg. en som heter ole. han er tidligere eier av min bmw, så den er helt på ny stadige til og bli bygd opp;) heidi, hu bor i oslo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg og Heidi kommer fra samme plass :) Har verken snakket eller sett henne på en stund, så mulig hun har flytta til Oslo :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Sykt bra location ja ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Peene bilder. Har sett finere felger på E46 cab. Hva slags kamera er brukt? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Fett bil :) nice bilder :) hvor er detta hen? :P er på skedsmokorset, rett over ved sharif dekksenter Sykt bra location ja ;) Peene bilder.Har sett finere felger på E46 cab. Hva slags kamera er brukt? felgene er egentlig veldig kledlig på den bilen, skal se om jeg finner noen andre bilder av den. jeg synes i hvertfall at han traff bra med de felgene, men smak og behag så klart. jeg bruker eos 350D enda. orginal linse. takker for fin omtale leger ut link til bildetråden min http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162430 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 bilde tatt av curbs på fototreffet;) disse er tatt av drunkenPETE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 På det bildet med 3 E46'er, ble lyset så rart at det så ut som alle hadde fargeforskjell i lakken..Det øverste syns jeg hadde for sterke farger...tatt litt av i photoshop? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ser ut som det er lakkforskjell på døra der ja! ellers er det jo knall klare og flotte bilder! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 På det bildet med 3 E46'er, ble lyset så rart at det så ut som alle hadde fargeforskjell i lakken..Det øverste syns jeg hadde for sterke farger...tatt litt av i photoshop? :) det er fargeforskjell på bilen. det var nok meningen og ha sterke kontraster på det bildet. er du kanskje en motstander av positiv kritikk? ser ut som det er lakkforskjell på døra der ja! ellers er det jo knall klare og flotte bilder! er litt fargeforskjell ja, men det blir bore til sommeren da bilen skal bli nylakert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 er du kanskje en motstander av positiv kritikk? Nei, men virker som du er det ;) Jeg sa bare meningen min om bildene jeg, hvis den ikke får lov av deg å være negativ, bør du ikke legge ut bilder. De andre bildene du har lagt ut, synes jeg er flotte. Men når det er SÅ lett å se at det har vært innom photoshop, er det litt for mye av det gode :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Synes ikke E46 kler E36 M3 speilene....og bilen ser rar ut bak med den ekstreme senken. Hva har du gjort for å få den så lav? Fine felger ;) Den hadde kledd E46 M3 speilene MYE bedre...som sagt :) Mislykka felger på den cabben synes jeg På det bildet med 3 E46'er, ble lyset så rart at det så ut som alle hadde fargeforskjell i lakken..Det øverste syns jeg hadde for sterke farger...tatt litt av i photoshop? :) Nei, men virker som du er det ;) Jeg sa bare meningen min om bildene jeg, hvis den ikke får lov av deg å være negativ, bør du ikke legge ut bilder. De andre bildene du har lagt ut, synes jeg er flotte. Men når det er SÅ lett å se at det har vært innom photoshop, er det litt for mye av det gode :) ja er vel jeg som er veldig negativ her. tåler kritikk jeg, ikke noe problem det. men jeg kommer inn med innspill her, og det eneste du greier og komme med er negativt. bare bra at du sier meningen din, kult at du syntes de andre bildene var bra, men da går det ann og kanskje skrive det en gang, og ikke bare komme med negativ kritikk hver gang du ser noe som ikke passer deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg