corolla87 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Heisann. Noen som vet hvor det eventuelt ligger manualer på biler på nett. Til f.eks corolla gt 85 mod?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Sorry, men her er til ford http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm hjelper nok ikke deg :( Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg har til Toyota Corolla TE71 og KE70. Det jeg foreslår du gjør er å stikke til Toyota merkeverkstedet ditt og får låne manualene der en dag.. og skanner inn selv. Ikke glem å del med oss :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 seff skal jeg dele:) er greit å ha noe å se etter for oss som ikke er så alt for flinke selv.. jeg fant noen steder på internett der man kunne kjøpe,men det var ikke til gt.. bare 1.3en,og regner med at det er mye som er anderledes der ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg