Pitchyou Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hmm, ble 355 levert i den fargen ? tror det? var det ikke en lik i tromsø da? Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 355 ble levert i den fargen ja Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 tror det? var det ikke en lik i tromsø da? Den ble levert i den fargen,ja. Og stemmer nok det sånn halvveis,gikk en 348 med 355baklykter i tromsø :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Stefaren til en venninne av meg har en sånn, i samme farge. Hadde ikke blitt overraska om det var han som hadde kjørt ut, ettersom jeg satt på med han en tur i sommer. Ut med baken i alle rundkjøringer og vanvittig fart. (Blant annet 220 km/t mellom rundkjøringene på IKEA..) Men det ser ikke ut som han på bildet. Går det så mange av disse i Osloområde t da? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 MELLOM rundkjøringene på IKEA? Hva snakker du om Tee-Zee? 220km/t mellom de, hmm... Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 MELLOM rundkjøringene på IKEA? Hva snakker du om Tee-Zee? 220km/t mellom de, hmm... Tviler selv jeg altså Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ikke mellom de to hvor IKEA har utkjøring, men fra der hvor bakken kommer ned fra Furuset og bort til den første rundkjøringa. Han sa hvertfall at det var 220, men jeg så det ikke selv.. Hadde nok med å være smånervøs egentlig. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Den ble levert i den fargen,ja. Og stemmer nok det sånn halvveis,gikk en 348 med 355baklykter i tromsø :) Jepp, var den jeg også tenkte på. Sto på Ivex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ikke mellom de to hvor IKEA har utkjøring, men fra der hvor bakken kommer ned fra Furuset og bort til den første rundkjøringa. Han sa hvertfall at det var 220, men jeg så det ikke selv.. Hadde nok med å være smånervøs egentlig. Hvorfor skriver du mellom de to rundkjøringene da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Egentlig fordi jeg syntes det ble litt vanskelig å forklare i første posten. :P Jeg beklager. :) Men jeg skal finne ut i løpet av dagen om det er hans bil eller ikke. Noen som vet hvor mange det går av disse i denne fargen rundt Oslo? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Når du først kjøper Ferrari så kjøper du i rød vett. Hau ;) Svart er også peeent.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Når du først kjøper Ferrari så kjøper du i rød vett. Hau ;) Svart er også peeent.. Gul, rød eller sort.. Gul er veldig Ferrari det også, hvertfall i mine øyne. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Gul, rød eller sort.. Gul er veldig Ferrari det også, hvertfall i mine øyne. Ferrari=rød. Gul er også litt Ferrari, men jeg synes den fargen blir litt drøy. Kun derfor :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hehe. Smaken er som baken. :) Det var ikke den jeg kjenner til, for den står visstnok i Trondheim for tiden. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Rød rød rød. Eneste som gjelder IMO. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg