turbo_boY Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Noen Som har lyst til og mod my Neon? Har noen bilder som ligger i Signaturen min. Men veit itte om de er bra nok? Kan sikkert finne noen på :google ?? Hadde vært Snilt om noen hadde hjulpet meg?? på forhånd Takk:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 En jeg laga for ei stønd sia.. Orig. Modd. Klar over at det er mye småplukk der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Tusen Takk:) Var ikke værst den der:) Men hvis du kunne prøvd med en eldre mod hadde det vart fint:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bompe Dompe. Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Mulig og få litt hjelp?? Hadde vært koselig:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bomp:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 vist du kan skaffe et bra bilde av biln så kain æ fixe biln din;) si ka du vil æ skal fikse å:P så blir dn ikkje så fucka.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 vist du kan skaffe et bra bilde av biln så kain æ fixe biln din;)si ka du vil æ skal fikse å:P så blir dn ikkje så fucka.....:) Kan se om jeg får tatt ett bra bilde:) men jeg har ikke noe bra kamra har bare mob. Men kan høre om je får låne ett kanske:) http://www.gjovikungdom.no/visbilder.php?bildeid=1094845 Hvis ikke kan du jo kanskje prøve litt til på det her?? Litt lysere lakk og senk og soting:) Og andre felger:) de kler liksom ikke bilen så veldig. Og han som har modda det var litt rask:) MER Felgkant foran enn Bak:) Hadde vært fint om du ville hjelpe:) send svar på pm:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hmmmm:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg