Gå til innhold

Fanger, sideskjørt og bakfanger..

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg styling kit til Audi'n og lurer på hvor mye jobb det er å sette på sideskjørt på en audi i forhold til en Golf 3?

Ser at på en Audi så er det er slik plastik kant som ligger langs sidene ved kanalene.. hvordan blir det å sette på sideskjørt der? Trenger man lengre sideskjørt til en Avant enn til en sedan eller er dette likt?

Blir det mye tilpassing når det gjelder hele kittet?

Noen som har erfaringer å dele med meg..

Takk til de som hjelper meg:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sideskjørtene er like på avant og sedan, du tar av plasten på kanalene før montering av sideskjørtene.

Hvor mye arbeid monteringen blir, kommer mye ann på hvilken styling sett du kjøper, noen tar lengere tid å tilpasse en andre...

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har veldig mye å si på kvaliteten på kittet du kjøper.. et billig kit kan man spare mange penger på å kjøpe men man kan sitte i mange timer med syke passformer som er helt på tur.... det vil altid ta tid men noe tar lenger tid enn annet :) lykke til

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.. har funnet en rs front og sideskjørt som er av interesse på http://www.bsbildeler.no.. fronten koster 1990 kr og skjørtene koster 990.. Håper at dette ikke vil bli så mye arbeid.. men noe arbeid må man jo regne med..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt på en mer clean styling ja.. syns det er pent... men så er jeg litt fan av rs styling da vett;) og det var ikke så ille priser inne på bsbildeler... tenkte jeg skulle bestille snart.. jeg har bare ikke funnet noen bakfanger..

Noen som vet om en tøff bakfanger til en avant? kan være brukt..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok.. all den plasten som sitter på bilen blir ikke synlig da? ser noen biler der denne svarte plastikken syns når sideskjørtene er montert på og jeg er ikke så begeistret for det..Hvilke typer(merker) sideskjørt passer hvis man skal ta bort plasten først.. Hva er penest?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider