Regevig Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Tenkte på å kjøpe en sprøyte til litt hobby bruk. så kjøper ikke noe dyrt enda.. vilken er er å satse på av biltema sine 2? Den med overliggende kopp (selvmatet, 250,-) eller den med sugamating (300,-) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 overliggende er et must.. underliggende er det ingen positive sider med så langt jeg kan tenke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ja d var det jeg og tenkte.. va er vitsen med sug, når en kan få trykk? hehe (noen som tok an) men da bør eg da gå for overliggende, ser mye tøffere ut også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg