Kastel Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Selger en 245 med 178 k på telleren.Bilen er eu ok til Mai neste år, Bilen er bra for rust på kanaler å dørk å hjulbrønner.Men bakluke er opprustet å vinduskarm innvendig.Bilen er blå metalic å gamle eiger har flekket litt her å litt der så bilen er ikke den peneste 245 men ok arbeidbil\bruksbil Servo,Voltmeter,oljetrykk,økonomimåler,utetemp,osv Der er bensinvarmer sa tidligere eiger :S 8 alufelger.Bilen selgest ca 1-2 uke når jeg har fått i stand bilen min Pris 8000kr som den står Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ps 5 trinskasse b230a 85\86 mod å der er 2 nye tusenmetere oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvor i landet står den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 bytte mot lettsykkel?? kan sikkert hente om du er interessert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Holder til i møre:) Nei ingen byttehandler kjøpte bilen for den andre bilen min var under oppigjenfixing å nå er jeg endelig ferdi så da selger jeg volvoen.Det ligger fler bilder på autodb\møre\volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg