19GTS Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Heisann! Fikk nettopp styling til bilen min, men har ikke sted å stå å mekke. Stylingen må tilpasses litt så jeg lurte på om det finnes steder i Hordaland der fag folk kan fikse det for meg? Noen her som kommer fra Bergen området som vil hjelpe meg med mekke plass? Siter Ford Focus 1,6 16v x: Renault 19 - krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19GTS Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Heisann!Fikk nettopp styling til bilen min, men har ikke sted å stå å mekke. Stylingen må tilpasses litt så jeg lurte på om det finnes steder i Hordaland der fag folk kan fikse det for meg? Noen her som kommer fra Bergen området som vil hjelpe meg med mekke plass? bump Siter Ford Focus 1,6 16v x: Renault 19 - krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 trur det letteste/billigste vil være å legge godvilja til å gjøre det selv hvis det ikke er for ille det du har kjøpt og skal tilpasse Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg